Modul-System introduserer Bluetooth Asset Tracker for å sikre verdifullt utstyr

-

Gøteborg, 2024-01-24 – Modul-System, en ledende leverandør av varebilreoler og utstyr for nyttekjøretøy, er begeistret over å kunngjøre lanseringen av sin siste innovasjon – Bluetooth Asset Tracker. De lette og holdbare sporerne er designet for å hjelpe bedrifter og profesjonelle med å forhindre tap eller tyveri av deres mest verdifulle eiendeler. I tillegg til sanntidsplasseringer av sporede eiendeler, kan deres vanlige vedlikeholdsplaner settes og varsler mottas gjennom kundeportalen. Verktøy som ikke er utstyrt med en tracker kan også bruke denne funksjonen, og lage en oversikt over alt verdifullt utstyr og kommende inspeksjoner.

"Vi er sikre på at Asset Tracker vil gi verdi til våre kunder, og tilbyr både utstyrssikring og strømlinjeformet vedlikeholds dokumentasjon," sier Thomas Johansson, visepresident for Modul-System.

Nøkkelegenskaper:

Sanntidssporing: Asset Tracker bruker Bluetooth-teknologi for å tilby sanntidssporing av utstyret til en flåte. Aldri bekymre deg for å miste et verktøy igjen, siden sporeren gir umiddelbare varsler via mobilappen – Modul-Connect – eller et bryterpanel med skjerm når en ressurs mangler.

Sist sett posisjon: I det uheldige tilfellet med et manglende verktøy, registrerer Modul-Connect den sist sett posisjonen til trackeren. Denne funksjonen hjelper brukere med å navigere tilbake til plasseringen av tapte verktøy.

Modul-Connect Customer Portal: Få tilgang til kundeportalen, slik at du kan administrere og planlegge vedlikehold for flåtens verktøy effektivt. Still inn hyppigheten av vedlikeholdsoppgaver for å sikre best mulig ytelse. Portalen inkluderer også en sanntidskartfunksjon, som lar deg overvåke alle flåtens verktøy. Følg

Forsikringsdokumentasjon: Forbedre forsikringsprosessen din ved å legge ved bilder og serienummer på utstyret ditt i kundeportalen eller i appen for enkel tilgjengelighet. Ved tap av verktøy blir denne informasjonen avgjørende når du kontakter forsikringsselskapet ditt.

"Vår Asset Tracker ivaretar ikke bare flåtens verktøy, men tar også opp det kritiske spørsmålet om kostnadseffektivitet. Utgiftene som følge av tap av utstyr og påfølgende jobbforsinkelser, som følge av at de ikke har de riktige verktøyene for hånden, er betydelige for flåter som er avhengige av utstyret deres for daglig drift. Vår Asset Tracker er en game-changer for profesjonelle som stoler på verktøyene sine for daglig drift og er et viktig tillegg til alt utstyr, sier Thomas Johansson.

Modul-Systems Bluetooth Asset Tracker er designet for å tåle krevende oppgaver med sine vanntette og holdbare funksjoner. Denne trackeren er omhyggelig laget for å beskytte flåtens verdifulle verktøy, og effektivt adressere risikoen for tap av verktøy samtidig som den sikrer strømlinjeformede og effektive vedlikeholdsprosesser. Stol på Modul-Connect Bluetooth Asset Tracker for en sømløs blanding av pålitelighet og innovasjon i daglige flåteoperasjoner.

Akseptere